ZELFPORTRET POTLOOD OP PAPIER 35 X 40 CM 1996

De tekening behoort tot een grote serie zelfportrtetten in inkt, potlood en olieverf. De werken zijn zelden in Nederland tentoongesteld daar er geen galerie bereid was de laatste tien jaar het werk
van Fred van der Wal te exposeren.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op ZELFPORTRET POTLOOD OP PAPIER 35 X 40 CM 1996

  1. laila zegt:

    Wat een waanzinnig heufd weer Fred.
    Het wordt tijd om dat maffe internet maar weer eens af te sluiten.
    Wat een afknapper;-(

  2. NN zegt:

    Waarmee heb je dit getekend? Fotosjop?
    Er zit (zat) iets op je bovenlip en je neus lijkt te lijden aan de ziekte van madame Curie. en dan dat verband om je nek, dat net boven je kraag uitsteekt. ‘theeft wel wat. ik hoop dat het goed met je gaat.

  3. fredvanderwal zegt:

    Laila ohoo laila
    een naam als een verleidster uit de 1001 nacht
    maar een commentaar
    waar een Bouvier geen brood van lust,
    Oooh Laila,
    hoe moeten we nu verder
    (De Heer is mijn herder)

  4. fredvanderwal zegt:

    Beste NN met alerte poezenkop,
    Fotoshop gebruik ik als klassiek artist nooit
    alhoewel ik er wel verlekkerd naar kijk en de resulaten van Francois zeer waardeer, de licht effecten op mijn lip op de tekening was ten gevolge van vignettering dankwij een extreme groothoek lens van middelmatige kwaliteit. Om een evrwijzing te blijven afbeelden naar de fotografie heb ik dat er opzettelijk in gelaten.
    Ik houd van toevals effecten die het beeld licht verstoren!
    NN het gaat heel goed, nog even en ik heb ook zo’n wakkere poezenkopReactie is geredigeerd

Plaats een reactie